Szerelmesek spagettije

Nos. megjöttem :-D

Hogy miért nem írtam az elmúlt évben? Lehet találgatni, de mielőtt szárnyalna bárki fantáziája is, elárulom: nem volt konyhám :-D



Most van. A helyzet az, hogy ennyi kihagyás után nagyon törtem a fejem, mégis mivel rukkolhatnék elő ilyen hosszú csend után. Semmit sem találtam elég jónak ahhoz, hogy mérföldkőként újraindítsam vele a blogom. Aztán belémvillant: a szünetet a kényszerkörülmények okozták. Nincs újrakezdés, nincs változás, csak egyszerű, gyors, egészséges receptek. És ez az. Úgyhogy most megosztom Veletek.

Elköltöztünk. Megint :-) Most tartósan, hosszú távra (reméljük :-D) Férjhez is mentem az elmúlt egy év alatt. Szóval változás mégis volt, de az ízlésünk, a hozzávalók, a bénázások, szóval minden más a régi.



Rémes napom volt. Olyan igazán-igazán rémes. Amikor letusolsz, töltesz egy pohár bort, lezuhansz a kanapéra, és még a borból is elfelejtesz inni, csak nézel magad elé. Na ez ma ilyen volt. Aztán felpattantam. Ez tarthatatlan, most pedig főzök, blogolok. Mondanom sem kell, minden összecsapott. Elfelejtettem koktélparadicsomot venni, pedig kellett volna bele. Hát, most nem lesz, ez nem szegi a kedvem. A fényképezőből kimerült az elem. Nem baj, van telefon. A nagyobb képernyős laptopon nincs rajta a képszerkesztőm. Jó, letöltöm. Olyan régi a gép, hogy a telefonomat nem tudtam rácsatlakoztatni program nélkül. Na, azt azért nem töltök le.... Oké, kreatívan, kreatívan, most mi legyen. Jól sikerült a vacsi, jól laktam, fotók vannak, nem akadhatok el. Elküldöm magamnak mailben, akkor látom a gépen is. Szupi. A tömörített mappát nem látta a képszerkesztő. Végül ideértem.



Lehet, hogy uncsi volt ezt végigolvasni, és higgyétek el, nem panaszáradatnak szántam, de látnotok kell: visszatértem.
Március végén van a szülinapom, 10 pontos bakancslistám van rá. Mind süti :-D Lesznek édességmentes hetek is, ugyanis ismét méregteleníteni fogok, ne keseredjetek hát el akkor sem, amikor a képviselőfánk után a csokihab, a hatlapos és a macaron jön, utána böjtölünk :-) Vagy előtte, attól függ, hogy állom a sarat a tanulásban.... :-D

Jó itt lenni, írni Nektek, főzni, jókat enni!



Ja, a receptet majd' elfelejtettem!!!

Hozzávalók két főre:

  • 15-20 dkg teljes kiőrlésű spagetti (nekem most linguine)
  • 10 dkg gorgonzola sajt
  • 250 ml tejszín
  • 3 tk. Sonnentor "Alles Liebe" virágos fűszerkeverék
  • (elvileg még pár szem koktélparadicsom..........................)
  • Tálaláshoz: Alles Liebe fűszer, (kezeletlen!) szárított rózsaszirom


Elkészítés:

  • A tésztát forrásban lévő, olajos, sós vízben félkeményre főzzük.
  • Összemelegítjük a tejszínt a sajttal, ha elolvadt a gorgonzola, mehet bele a fűszer. 
  • A tésztát leszűrjük, a szósszal összeforgatujk.
  • Megszórjuk még egy kis fűszerrel és a rózsaszirmokkal.
  • Ha paradicsomot is szeretnél bele, azt a szószba kockázd.


A receptet egy kis Sonnentor füzetből lestem.

Hajrá hajrá! ;-)

Ha már ilyen virágos, szerelmes, rózsaszín ételes hangulatban vagyunk, egy jó rosét ajánlok hozzá.


Megjegyzések