Citromos blondie

A neten bukkantam erre a receptre is. A hozzávalók számomra elég idétlen mennyiségekben voltak megadva, úgyhogy gatyába ráztam őket :-) Aztán amikor kész lett a tészta, rájöttem, hogy ez iszonyú kevés lesz, úgyhogy addig növeltem a hozzávalókat, amíg sokkal több, mégis ugyanolyan állagú lett. Szerintem jó munkát végeztem, a végeredménnyel mindenki elégedett volt :-)





Belül kicsit ragacsos, de valahogy mégis omlós... A méz és a citrom aránya is tökéletes, fantasztikus süti!





Hozzávalók:

  • 15 dkg teljes kiőrlésű búzaliszt
  • 15 dkg puha vaj
  • 3 tojás
  • 1,5 dl méz
  • 2 citrom
  • csipet só (tengeri, himalája)
  • 2 ek. agavészirup (lehet ez is méz, de az agavé különlegesebb íze igazán feldobja)




Elkészítés:

  • Habosra keverjük a vajat, a tojásokat, a mézet, a csipet sót, 2 citrom héját és 1 citrom levét. 
  • Ezután jöhet a liszt.
  • A masszát egy kivajazott vagy sütőpapírral bélelt kb. 20x30 centis tepsibe öntjük, és 200 fokra előmelegített sütőben 20 percet sütjük.
  • A másik citrom levét kikeverjük az agavé sziruppal, és a langyos süti tetejét megkenjük vele.



Jó étvágyat! :-)






Forrás:
http://www.nlcafe.hu/gasztro/20121127/citromos-brownie-recept/

Megjegyzések